30 Aralık 2011 Cuma

Mutlu Yıllar!!

Yeni yıla sayılı saatler kaldı artık..
2011'in muhakemesini yapacak olursam, benim için güzel bir yıldı :) Eşimle keyif aldığımız yolculuklara çıktık, evimizi daha çok benimsedik, tüm zorluklarda birbirimize destek olduk.. Umarım 2012 de bu güzel paylaşımlar katlanarak çoğalır ;) 2011'in son dönemlerinde işle ilgili küçük ama önemli bir adım attım, yeni yılda şuan çalıştığım bölümden farklı bir departmanda çalışıyor olacağım. İnşallah benim için olumlu bir değişiklik olur bu. Gerçekten heyecanlıyım, üstesinden gelebilirim umarımm ;)
Aşağıdaki tablo bana mail olarak geldi ve çok hoşuma gitti, sizinle de paylaşmak istedim. Ben heyecan, dostluk ve piyango gördüm :) Bakalım siz neler göreceksiniz?

Hepinize mutlu yıllar diliyorum.. Yılbaşı akşamı da her nerede nasıl bir durum içerisinde olursanız olun ama çok eğlenin, sevinin, mutlu olun :)
Takipçim olan, yorum bırakan, mailleştiğim herkese özellikle teşekkür ediyorum. Gerçekten siz olmasanız bu blog bu kadar renkli ve güncel olmayabilirdi.. 2012 de sayınız 3'e-5'e katlanır umarım ;)
Kucak dolusu sevgimi gönderiyorum, lütfen kabul edin ;)

24 yorum:

  1. piyangondan bana sırayla para, sağlık ve aşk çıktıı :) umarım 2012'de bütün dileklerin gerçekleşir, çok çok mutlu olursun Turta'cım, sevgiler, şimdiden mutlu yıllar!!! :)

    YanıtlaSil
  2. Canım benim 6 yıllık dizimin dibinden ayrılıp başka başka yerlere gideceksin. Üzüntülüyüm ne yalan söyliyim, ama inşallah orada daha mutlu olur daha huzurlu bir ortamda çalışırsın diye de sevinmeye çalışıyorum!

    Sağlık
    Başarı
    Servet

    Yiiihhhuuuu çıktı bana...

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. mutlu yillar bitanem.bu sene de insallah sana hayirlar getirir.huzur getirir.sevgi getirir.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. herkese mutlu mutlu yılar....:)
    -NEŞE
    -AŞK
    -YENİLİK
    gördüm, piyango ve servet vb. görmedim ilk üçte ama en büyük servetim neşem ve aşkım:) hayatımdaki yenilikte bir bebek:)

    YanıtlaSil
  5. amin mayacım :) daha ne olsun, bütün güzellikleri kapmışsın, dilerim çok mutlu olursun tatlım ;)

    YanıtlaSil
  6. ya hakikaten insan buruklaşıyor böyle düşünce canım.. ama neyseki hala aynı firmada çalışıyor olucaz demi, yaa daha uzaklara gitseydik birimiz??

    YanıtlaSil
  7. çok çok saol ülkücüm :) aminn inşallah herşeyin hayırlısı olur benim için bizim için sizin için herkes için ;)

    YanıtlaSil
  8. ayşecim senin en büyük zenginliğin neşen yolda bencede ;) kız adı neşe mi olsa acaba bu bebişiinn ;)
    2012 yılında sağlıklı bir şekilde bebeğini kucağına alırsın inşallah canım benim.. çok öpüyorum seni ;)

    YanıtlaSil
  9. Yaşamın kaynağı Sevgi ise sevgi bir tutku, tutku bir amaç, amaç bir şeyleri birileriyle paylaşmaksa, paylaşmak dostluk, dostluk hatırlamaksa eğer hep aklımdasınız! Yeni yılda da dostluğumuzun daha da pekişmesi ve ebedi olması dileğimle daha nice MUTLU YILLAR!

    YanıtlaSil
  10. MUTLU YILLLAAARRR :))

    YanıtlaSil
  11. aşk ve yenilik gördüm...
    düşlerin gerçekleşsin,sağlıklı,mutlu bir yıl olsun 2012:)

    YanıtlaSil
  12. güven eğlence ve huzur bana çıkanlarrr :DD hepimiz için çook güzel bir yıl olsun inşallah...

    YanıtlaSil
  13. Yeni yılın sağlık huzur mutluluk getirmesini dilerim.. tüm dilekleriniz gerçek olsun.. mutlu yıllar..

    YanıtlaSil
  14. birkaç yerde gördüm bu resmi her seferinde başka başka şeyler gördüm :) seninkinde sağlık enerji ve tatmin gördüm :) mutlu yıllar canım

    YanıtlaSil
  15. Yeni yılın sağlık huzur mutluluk getirmesini dilerim.. tüm dilekleriniz gerçek olsun.. mutlu yıllar..

    YanıtlaSil
  16. mutlu,mutlu,musmutlu yıllar canım..umarım güzel bir gün geçirirsin,umarım işinde çok başaralı,evliliğinde çokk mutlu olursun ömrü boyu..

    ben
    neşe
    heyecan
    sağlık okudum :)

    sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  17. çok teşekkürler sevgili sevil şahin ve esotron size de mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  18. hoşgeldin cep aynası, çılgın bir aşk ve yeni bir hayat seni bekliyor ;) saatler kaldıı ;))

    YanıtlaSil
  19. amiinnn hamidecimm :) inşallah herşey çok güzel oacak..

    teşekkürler seçil/yemek aşkı, seninde dileklerin gerçekleşsin.. mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  20. ne kadar şanslısın tubitoşum, 3ten fazla güzellik seni bekliyor bu yıl desene ;))
    mutlu seneler canım, öpüyorumm..

    YanıtlaSil
  21. ahh çok saol gülinim yaaa, umarım hepimizin dilekleri gerçek olur.. ben dostluk gördüm burada, yeni dostlarım olacak eminim ;) mutlu yıllar canım, sevgiler..

    YanıtlaSil
  22. çok mutlu yıllar, sevgiler...

    YanıtlaSil
  23. Bendende kucak dolusu sevgiler...Mutlu yıllar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  24. çoook teşekkürler isoon ve beşparasız :) umarım tüm dileklerinizin gerçek olacağı bir yıl olurr :) sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için çok değerli :)