30 Aralık 2011 Cuma

Kitaplar Kime Gidiyor?

Effet yeni yıla 1 günümüz kaldı ;) 30 Aralıkta yapmaya söz verdiğim üzere kitap çekilişimi bugün yaptım.. Katılan herkese çok teşekkür ederim :) Sevgili Ahu hanım ve Elif'in defterinden yorum bırakmışlar ama kendilerinde de bu kitaplardan olduğu için çekilişe katılmamışlar.. Güzel yorumları için teşekkür ediyorum onlara da :) Yine gayet şefaf bi şekilde yapmaya çalıştık çekilişimizi, bu konuda bana yardımcı olan minik kelebek fısıldıyor'a da teşekkürler.. Sanırım çok fazla teşekkür ettim, en iyisi sonuca geleyim;)
Effet fotoğraflardan anlayacağınız gibi talihlimiz film izle oldu.. Tebrik ediyorum kendisini ;)

Sevgili film izle kitapları gönderebilmem için benimle irtibata geçersen sevinirim.. gemini1902@gmail.com

6 yorum:

  1. güle güle kullansın keyifle okusun. canım manikürcün kim ellerine bayıldım maşallahh

    YanıtlaSil
  2. yaa hala bana ulaşmadı film izle, beklemedeyim.. belki yine de şansın olabilir hamidecim ;)

    YanıtlaSil
  3. çok saol tubitoşum yaa, izmitte fethiye caddesinin üstünde istanbul kuaför diye bir yer var ben hep oraya gidiyorum uzun zamandır ve de memnunum, tavsiye ederim ;)

    YanıtlaSil
  4. özer, suat , orhan vs. yıllardır bunlara gdiyorum adam gibi manikürcüye denk gelemedim. tam bi tarif eder misin yerini kuzum

    YanıtlaSil
  5. o ben oluyorum galiba çok sevindim...

    Turta Tadında Yaşamak

    iletişime geçiyorum..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için çok değerli :)