16 Aralık 2011 Cuma

Kitap İsteyen Var Mı ?

Selam.. Bugün Cuma, haftanın son günü. Güzel bir haftasonu diliyorum herkese ;)
Bu güzel günde bir haberim var sizlere.. Eşimde bende kitap okumayı çok seviyoruz, bir odamızın duvarı tamamen kitaplıkla kaplı, ee yeni çıkanları da almak istiyoruz sürekli, dolayısıyla artık kitaplığa sığamaz olduk.. Bende daha önceden okuduğumuz kitaplardan blog arkadaşlarıma verebileceğimi söyledim kendisine, bu fikir paylaşımcı kocamın hoşuna gitti ve sizin için ayırdığımız birkaç kitabı buradan vermek istiyoruz.. Öyle çok şartlar içeren bir çekiliş değil, sadece kargo parasını ödemenizi rica ediyoruz o kadar.. (Aras Kargo ile gönderebiliriz.) Kargo parası fiyatına sizin olacak 13 kitap şöyle;

1) John Steinbeck - Bitmeyen Kavga (In Dubıous Battle)
2) Audrey Niffenegger - Zaman Yolcusunun Karısı ( The Time Traveler's Wife)
3) Kostas Mourselas - Kızıla Boyalı Saçlar (Red Dyed Hair)
4) Mitch Albom - Cennette Karşılaşacağınız Beş Kişi (The Five People You Meet in Heaven)
5) Cornelia Funke - Mürekkep Yürek (Inkheart)
6) Lauren Weisberger - Üç Kadın Üç Pırlanta (Chasing Harry Winston)
7) İnci Aral - Taş ve Ten
8) Ahmet Altan - İsyan Günlerinde Aşk
9) Erdal Sarızeybek - Son Harekat Kod Adı : Yahuda
10) Osman Pamukoğlu - Unutulanlar Dışında Yeni Birşey Yok
11) Cezmi Ersöz - Hayallerini Yak Evi Isıt
12) Cezmi Ersöz - Şizofren Aşka Mektup
13) Cezmi Ersöz - Kırk Yılda Bir Gibisin

Bu kitapları istiyorsanız bu posta yorum bırakmanız yeterli, çekiliş günü de 30 Aralık olsun.. Bol şans :)

Mutlu Haftasonları..

Kazananı görmek için tık tık ;)

23 yorum:

  1. süperrrr
    tamda yeni kitaplar almayı düşünüyordum

    bana kısmet olrsa tabii :)

    fatma gökalp

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir fikir yine, şahsınıza münhasır bir hediye ve onu sunuş şekli. Eğer şansım olursa sizin beğendiğiniz ve tavsiye ettiğiniz kitabı çok isterim ;)

    YanıtlaSil
  3. bende isterdim ama sahiplenilmişmi acaba?

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar, şansıznız bol olsun :)

    Ben hepsini gondermeyi düşünüyorum Funda hanım..

    Gul/İnn cim çekiliş yapmayı düşünüyorum, o yüzden henüz bir sahibi yok..

    YanıtlaSil
  5. Banada banadaaa:) Bayıldım harika bir fikir olmuş...

    YanıtlaSil
  6. ben de varım kitap sever olarak çok yarrlı bi hediye güzelim özellikle cezmi ersözü merak ediyorum;)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, sana bir link göndermek için girmiştim ama burayı görünce ben de deneyim dedim, bakalım şanslı mıyım :)

    http://www.grupfoni.com/Kocaeli/almira-hotel-de-yilbasi-programi-2/?source=FirsatBuFirsat

    Bu link. Hani yılbaşı planları, izmitliler, bulduklarımızı paylaşacaktık.. o konu hatırlamışsındır umarım :)

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler özlemcim :) unutmadım ama inan bende üzerine pek düşemedim bu konunun, bişiler bulursam bloga da ekleyeceğim zaten..
    geçen sene almira otele gitmiştik biz zaten, ertesi günde uludağa çıkmıştık.. bu seneki fiyat biraz pahalı geldi bana canım bu arada uyarayım..

    YanıtlaSil
  9. Çekiliş demişken...
    Kura çektiğin bir postta o anı kare kare fotograflamıştın, çok keyifliydi. O postu okurken satır arasında dikkatimi çekmişti "Fethiye Caddesi"... İşte ancak ozaman farketmiştim okuduğum blog meğer ne kadar da yakınımdaymış :))

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar :) Çok güzel bir düşünce bu. Bende bu kitapların çoğu var. Çekilişe katılmak amaçlı yazmadım yorumumu :)) Alacak olan arkadaş güle güle okusun. Sevgilerimle.,

    YanıtlaSil
  11. bir kitap kurdu olarak varım diyorum ve inşallah da bana çıkar hıııhhh :DD

    YanıtlaSil
  12. Bende bu kitaplara sahip olmayı çok isterim çok güzel bir paylaşım yapıyorsun. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  13. Ben çekilişe katılmak istiyorum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. Merhabalar, bende kitap kurdu olarak şansımı denemek isterim:)
    Sibel

    YanıtlaSil
  15. Hepsi birbirinden güzel kitaplar gerçekten cezmi ersöz'ün tiyatrosuna gideceğiz bakalım sonrada kitaplarını okuruz inş.

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel düşünçe kitapların hepsi güzel görünüyor. Çok yakında cezmi ersöz'ün bir tiyatrosuna gideceğiz kitaplarını okumakta nasip olur inşallah.

    YanıtlaSil
  17. Harika hediye bunlar.Ben de şanımı denemek istiyorum.sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. e-kitap araştırırken okuduğum yazınız içimi öyle ısıttı ki.. :) böylesine güzelliği tarif edilemez -özellikle kitap kurtları ve ben gibi büyüyünce kitap kurdu olmayı düşünenlerce.. :)- düşüncenizden dolayı tebrik ediyorum sizi.. :)

    benide çekilişinize dahil etmenizi -bloglarla pek aram olmadığı için-aslında çok ezile büzüle, utana sıkıla rica ettiğimi bilmenizi isteriim.. bloglarla aram olmadığı için ne kadar hakkım var bilmiyorum buna ama kitap listesini görünce insanın içinin gitmemesi mümkün değil..

    çok özür dileyerek.. neslis olarak.. benide çekilişinize dahil ederseniz çok seviniriiimm..

    YanıtlaSil
  19. Kitaplar çok güzel, bir çoğu benim de kütüphanemde mevcut.

    Çekilişe beklerim :)

    http://elifindefterinden.com/2011/12/19/hediyelerim-varrrrrr/

    YanıtlaSil
  20. Merhaba
    Bloğunuzu izlemeye aaldım.
    Çekilişe katılmak istiyorum.
    Hediyeler çok güzel.
    nuyaver(at)gmail(dot)com

    YanıtlaSil
  21. İzleyicinim
    Çekilişe katılmak istiyorum.
    ozlemelmacigil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  22. Biraz daha bekletebilir misiniz? :) Bizim bir projemiz var. Okullara kitaplık kurma ile ilgili. Orada kullnamak daha iyi olmaz mı?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için çok değerli :)