26 Aralık 2011 Pazartesi

İçimdeki Yangın!

Hayat hep güzel süprizler getirsin diyoruz, peki hep öyle mi oluyor? Sizce başımıza gelebilecek en kötü süpriz nedir? Tabii umarım gerçekleşmez ama ben bu filmi izledikten sonra bu kadarını tahmin edemezdim diyorum.. Aradığımız arabayı bulamamanın üzüntüsü ile eve geldikten sonra, bir film izleyelim keyfimiz yerine gelsin dedik ve bu filmi seçtik (ne zaman aldığımızı bile hatırlamıyorum) Bu bir işaret olmalı sanırım dedim izledikten sonra, insan neye üzüleceğini bilmeli, bugün bulamazsın belki ama yarın ya da haftaya bi yerden denk gelir, yeter ki kötü süprizler göstermesin hayat insana..
Filmin biraz karamsar bir konusu olduğunu anlamışsınızdır herhalde, ama ben yine de izleyin derim. IMDb notu 8.2 olan bu film 2010 yapımı bir Kanada filmi. Aslında bir çok sahne Lübnan'da geçiyor ve Orta Doğu'daki iç savaşın en karanlık dönemine ışık tutuyor. Annelerinin ölümünden sonra kendilerine bıraktığı vasiyetin ağırlığı altında ezilen iki kardeşin; annelerinin geçmişine doğru çıktıkları yolculuğu anlatıyor. Aslında onu hiç tanımadıklarını ve anlayamadıklarını keşfettikleri bu zor serüven Kanada'dan Lübna'a uzanıyor. Gerçekten bunlar yaşanmış olabilirmi diye sorduran bu film hakkında daha fazla detay vermek istemiyorum, çünkü izleyip, o tada varmanız gerek. Yalnız film tam bir dram, bu tarz filmlerden "hoşlanmam, tarzım değil" diyorsanız siz bilirsiniz ama etkileneceğiniz kesin!

Bu arada Golden Globe ve Oscar serüvenine az kaldı, umarım geçen yıl ki gibi bolca film izleyebiliriz aday olan.. Başlasın sinema etkinlikleri :)

11 yorum:

  1. Bazı filmler gerçekten çok etkiliyor insanı..Belli ki sizde çok etkilenmişsiniz.Benim tercihim bugünlerde komedi filmleri,zaman ilerledikçe neşeli şeylere ihtiyaç duyar oldum galiba:)))

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle çok etkilendim sevgili sihirli günce.. neşeli filmler de güzel tercih :)

    izledikten sonraki yorumlarını merak ediyorum pembiş algim :)

    birkaç eğlenceli film tavsiyelerimde olacak ilerleyen günlerde minik kelebeğin annesi, onları izleyebilirsin ;)

    YanıtlaSil
  3. filmi izlemedimama isterim elbette.bu arada araba ariyorsun galiba;insallah allah gonlune gore verir guzelcigim.sevgilerimle.ugra arada boyle:)))

    YanıtlaSil
  4. effet canım ya, bizimde olsun diyoruz bi dört tekerimiz, inşallah hayırlısı ile buluruz bir an önce, teşekkür ederim güzel duaların için :) artık takimdesin zaten ;))

    YanıtlaSil
  5. Önerinizi dikkate alacağım, bu filmi seyredeğim.teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Çok merak ettim. Mutlaka izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
  7. Nasıl da merak uyandıran bir yazı olmuş. En kısa zamanda izliyorum :)

    YanıtlaSil
  8. yorumlarınız için çok teşekkür ederim ıhlamurcum, ahu ve elif'in defterinden.. izlemek isteyenler olur diye çok da detay vermek istemedim film hakkında, süpriz olsun size de ;)

    YanıtlaSil
  9. Merak ettim.İzlemek isterim.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için çok değerli :)