6 Aralık 2011 Salı

Hayat Paylaştıkça Güzel

Yeni yıl yaklaştıkça bloglarda bir hediye yağmuru var, ne güzel :) katıldığım çekilişlerin hiç birini ben kazanmadım henüz, ama olsun yeni yıl belki bana uğurlu gelir ne dersiniz ;) işte katıldığım bazı hediye çekilişleri, belki sizde katılmak istersiniz? Hadi bol şans hepimize ;)

1) Dark Blue Kitty de bize mis gibi bir koku armağan ediyor.. Burberry kullananlar kaçırmasın!

2) Yağmur'un Modası da 300. izleyici şerefine harika bir paket hazırlamış, ben ojelere bayıldım :)

3) Make Up Parfume blogundan birbirinden güzel hediyeleri kazanmak için tık tık..

4) Ve yine Make Up Parfume blogundan hoş bir hediye var bizim için..  http:www.onlineeczanem.com ve makeuparfume.blogspot.com işbirliğiyle VİCHY TANIŞMA SERİSİ Ürünleri hediye kampanyası başlamıştır.. sizde katılmak ve şansınızı denemek isterseniz çekilişe katılın :)

5) Deniz hanımın birbirinden hoş yeni yıl hediyelerine ulaşmak için tıklayınızzz :)

7 yorum:

  1. bol şanslar canım mutluluklar diliyorum sana :)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim fikir projeleri.. koccaman mutlu bir yıl diliyorum size de :)

    YanıtlaSil
  3. Umarım bol hedşyeli yen bir yıl olur.
    Paylaşımın için teşekkürler tatlım.
    Bende bloğumda paylaştım hemen :)

    YanıtlaSil
  4. inşallah canım benim :) yeni yıldan umutluyum bende..

    YanıtlaSil
  5. umarım birinden kazanırsın canım :)

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim canım, umarım bu defa kırarım şeytanın bacağını ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için çok değerli :)