9 Aralık 2011 Cuma

Hakkımdaki 7 Gerçek!

Sevgili Hayat Melodisi beni mimlemiş :) Çok teşekkür ediyorum kendisine ve başlıyorummm ;

1. Haziran doğumluyum, birçok yönümle tam ikizler burcuyum :) ama arada başka burçlardan da rol çaldığım oluyor sanırım.. iletişimi, paylaşmayı çok severim.. genelde insanlarla çabuk kaynaşırım, uyumlu bi insanım söylemesi ayıp  ;)

2. Gezmeye, yeni yerler keşfetmeye bayılırım.. Yurtiçi yurt dışı farketmez :) "Eşimin şuraya gidelim mi?" tarzı sorularına hiç olumsuz cevap vermedim henüzz ;)

3. Fazla iştahlıyım sanırım.. Yemek benim için bir zevk denilebilir, kebap yemek için bir haftasonu Adana'ya, baklava için Antep'e uçabilirim :) tabii işin içinde gezmekte var ama yemeklere de dayanamam.. eee hali ile biraz balık etliyim diyebilirim ;)

4. Yemek demişken, bitter çikolata favorimdir.. aslında çikolatalı herşeyi çok severim, pasta, browni kek, sufle, dondurma.. ahh bayılıyorum hepsine ;)

5. Renkli şeyleri severim, özellikle canlı olanlar.. Kırmızı ve mor favorim.. Birşey alırken elim mutlaka bu iki renge gider ;)

6. Birbirinden çok sevdiğim 2 minik yeğenim var.. gerçi biri 12 yaşında ama olsun benim gözümde minik hala.. Küçük yaşta teyze oldum, şanslıyım :) ailemi çok seviyorummm..

7. Ağır topları sona doğru sakladım sanırım. Hayatımdaki en güzel gerçeklerden biri eşim, onunla evli olduğum için kendimi şanslı hissediyorum.. Umarım bu hissim yıllar geçtikçe daha da artar artar artar artar vee de artarrrr :)

Şimdi bu mimi kimlere yolluyorum.. Baktım da birçok kişiye gönderilmiş ya da yapılmış ama yapmayan birine denk gelirim sanırım ;) Bu mimi sevgilerimle birlikte; cafe nohut, cemre'nin mutfağı, fikir projeleri, minik kelebek fısıldıyor, sihirli günce, erguvan vakti, sarı mutfak-hande bloglarına gönderiyorumm.. Çiçeklerimi de kabul edin lütfen ;)

15 yorum:

  1. Çiçeklere bayıldım.Kızımda ikizler burcu ama sanırım başka burçların hiç etkisi yok.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. ne güzel :) ben ikizler burcu olduğuma çok memnum wallai, insanlar başka şeyler dese de umrumda değil ;)

    YanıtlaSil
  3. 1,2,3,4 ve 5 nolu cevapta kendimden çok şeyler buldum,ben de ikizler burcuyum ve burcumu seviyorum,uzun zamandır çiçek almamıştım iyi geldi.
    Mimi haftasonu cevaplamaya çalışacağım,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Eşim ikizler ve en iyi anlaştığım burçtur..
    Kızımında ikizle olmasını çok istemiştim ama malesef olmadı..
    Mim cevaplarını zevkle okudum canım
    Sevgiler.
    Takibindeyim.

    YanıtlaSil
  5. ayyy ne mutlu oldum bilemezsin, bu benim ilk mimim :)) çiçeklerini kabul etmemek mümkün mü canım senin gibi çok zarifler..keyifle cevaplayacağım bu mimi :)

    YanıtlaSil
  6. Çiçekler çok zarif..Tıpkı bana yolladığın hediyeler gibi..Bak blogda yayınladım..Teşekkürler..Benim de blogdan hediyelerim var beklerim..

    http://reyhanlahersey.blogspot.com/2011/12/turta.html

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler Erguvan Vakti :) yaşasınn ne çok ikizler var blog dünyasında..

    Hoşgeldin sevgili Hayat Cafe Tarifleri, wallai çocuğum olursa bende istiyorum ikizler olsun diye ;)

    saol Hamidecim, Allah hepimizin mutluluğunu daim etsin inşallah canım :)

    YanıtlaSil
  8. ayy ne kadar güzel yaa, sana ilk mimi yaptırmak bana kısmetmiş ;) teşekkür ederim cemrecim, sende ikizlermişsin bu arada ;)

    teşekkürler sevgili reyhane, sende çok incesin, yardımların için ayrıca teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  9. kimseyi takmaman ne güzel ya umarım ben de becerebilirim bunu:)

    YanıtlaSil
  10. canım benim, takınca da bir yere varmıyor ki.. en iyisi herkesi kendi haline bırakmak, göreceksin sende rahatlayacaksın o zaman ;)

    YanıtlaSil
  11. Gezmek ve yemek hayatının vazgeçilmezleri birde eşin ne güzel :)

    YanıtlaSil
  12. effet canım, bunlar hayatımın gerçek birer parçası ;)

    YanıtlaSil
  13. Bu sayede seni daha iyi tanidik. Yemek konusunda seninle ayni fikirdeyim. Benim icinde en buyuk keyiftir. Yemek yemek ihtiyac degil zevktir.

    YanıtlaSil
  14. yalnız değilim ne mutlu bana :) yemek gerçekten bir zevk ama yaa, işyerinde bile yemeğimin üzerini baharatlarla felan süslerim ben, herkes aynı yemeği yiyor ama benimkisi albenili oluyor ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için çok değerli :)