5 Aralık 2011 Pazartesi

Bir MİM Daha :)

Sevgili Tubitoşum beni mimlemiş :) Blogumuzla ilgili bilgiler veriyoruz bu mimde..

    1. Blogunuzu tüm eş, dost ve çevrenize söylediniz mi?

Yakın arkadaşlarım ve ailem biliyor sadece.. Yüzümü göstermediğim için de beni tanıyan olurmu bilmiyorum, o yüzden tesadüfen bulunma ihtimalimi de düşük görüyorum ;)

    2. Blogunuzu ileride çocuklarınıza gösterecek misiniz?
Tabiki çok isterim.. Şimdiden benden bir parça oldu sanki burası :) Onlar hakkında da birşeyler yazmak isterim sanırım, Allah kısmet ettiğinde ;)

     3. Blogunuzu eşiniz/ sevgiliniz biliyor mu?

Aksi düşünülemez bile.. Her konuda olduğu gibi eşim destek oldu bana blog açmam konusunda.. Üstelik muhteşem fotolar çekerek bloguma katkısı da büyük :) [Canım kocam benim teşekkür ederim ;)]

Şimdi ben kimlere gönderiyorum bu mim'i? Takipçisi olduğum tüm bloggerlara ve blog dünyasına yeni katılan Minik kelebeğimiz Alara'nın annesinin bloguna minik kelebek fısıldıyor gönderiyorummm :)
Sevgiler...

2 yorum:

Yorumlarınız bizim için çok değerli :)