8 Aralık 2011 Perşembe

2012 Yılbaşı Gecesinde Ne Yapmalı ??

Selam.. Yılbaşı yaklaşıyor, sayılı gün çabuk geçer der annem.. Sanırım göz açıp kapayıncaya kadar 2012 ye ulaşmış olacağız :) Geçen yıl sonunda yılbaşı gecesi için epey araştırmalarım olmuştu. Ama yine de son anda tesadüfen öğrendiğimiz bir organizasyona katılmıştık ve inanılmaz eğlenmiştik :) Bu yıl için ne araştırma yapmaya vakit bulabildik ne de ne yapacağımıza karar verebildik.. Sanırım tamamen tesadüf olarak ilerleyecek.. Değişik önerileri olan varsa ya da eğlenceli bir organizasyondan haberdar iseniz  paylaşın lütfen ;)
Belkide evde geçirmek de fena olmaz diye düşünürken bu fotoları gördüm ve hayran kaldım diyebilirim, sizinle de hemen paylaşayım dedim ;)

27 yorum:

  1. Dışarda eğlenmektense evde arkadaş ortamında bu resimler gibi harikalar yaratıp geçirmeyi daha çok seviyorum. Dış organizasyonlarda hoş oluyordur belki ama evin rahatlığı başka :)

    YanıtlaSil
  2. biz evde geçircez galiba, geçen sene plan yapmadık gezelim istedik, çıktık 4 mekan dolaştık dünya kadar para harcadık keşke tek bir yerde otursaydık falan dedik tat alamadık..

    YanıtlaSil
  3. Ben muhakkak yılbaşı evde geçirilmeli diyenlerdenim..kalabalık sofralarda uzunnn sohbetler de olursa tadına doyulmaz..

    YanıtlaSil
  4. güzel fikirleriniz için teşekkürler kızlar :) evde geçirmek, kalabalık olarak tabii eğlenceli olabilir belki, alternatifler arasında var tabii ;) ahh 22 gün kaldı bu yılın bitmesine, bakalım nasıl nerede sonlandıracağız bu yılı, umarım keyifle ;)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba.
    Dekorasyon için bişeyler araştırırken tesadüfen buldum burayı. Şuna da bakayım şuna da bakayım derken neredeyse tüm sayfalarınızı okumuşum farkında olmadan :)
    "Sürekli okuduğum bloglar" listeme sizi de ekliyorum. Ama bir şartım var :)))))

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, sevgili Adsız, aramıza hoşgeldin :) şartını eklememişsin ama ;)

    YanıtlaSil
  7. bizde kuzenler,kardeşler hep beraber evde kutlarız genelde..tombala,okey oynarız..müzik dinleriz..

    YanıtlaSil
  8. Şartım şu, İzmit yazılarına, etkinliklerine, gezi, tur program gibi yazılarına daha çok ağırlık vermeni isterim (naçizane)..

    YanıtlaSil
  9. İzmitlilere alternatif gezi, konser, etkinlik haberleri istedim çünküüüüüüüüüü ben de İzmit'te yaşıyorum :)
    Ve ilk defa okuduğum bir blog sahibesi İzmit'ten çıktı :))

    YanıtlaSil
  10. yaa eskiden bizde de oyle olurdu gul/inncim ama sonra herkese buyudu evlendi, farkli yerlerde yasamaya baslandi ve ne yazık ki oyle hep beraber toplanmalar azaldı.. umarım tekrar hayata gecer ;)

    YanıtlaSil
  11. aaa çok sevindim özlemcim, pekala elimden geldiğince buna da yer vereceğim ;) aslında benim için de güzel bir fikir oldu sagol..
    bu arada izmitli birkaç blogger daha var, tubitos, reyhane, gul/inn ve minik kelebek fısıldıyor da izmitli, bilgine ;)

    YanıtlaSil
  12. Evet "tubitos" un izmitli olduğunu ve "gul/inn" in istanbulda yaşayan izmitli olduğunu buradan öğrendim, üçünüzde listemde takibimdesiniz :)) Senin blog bitti, şimdi tubitos ve gul/in blog sayfalarıyla tanışmaya gidiyorum.
    Byeee...!

    (Byee desemde buralardayım eheheh)

    YanıtlaSil
  13. Evettt bende İzmitimliyimmm :)
    Canım cicim izmit...
    Buluşup toplaşma ne zaman olacak yaww çok istiyorum bunu kahve günü yapalım bi :)

    YanıtlaSil
  14. Bide yeni yıl kutlamaları arkadaşlarla filan da yapılıyo cicim hani yapmak istersen hani bizi davet etmek istersen olmaz diye bişi yok demek istedim di heheheheee :)

    YanıtlaSil
  15. inşallah canım..özlem beklerim :) minik kelebek fısıldıyor sendemi izmitilisin?aklımda bi fikir var,bulussakmı napsak :)

    YanıtlaSil
  16. evet, sayımız gün geçtikçe artıyor.. buluşmak farz oldu bencede canım ;)

    YanıtlaSil
  17. Evet bende İzmitliyim...
    Süper dimi...
    Şahsen tanışmayı bende isterim:)

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. mail adresinden sana da ulaşabiliriz özlemcim merak etme.. benim msn im yok mesela..
    bu arada gmail adresin varsa, bloglari da izlemeye alabilirsin rahatlıkla ;)

    YanıtlaSil
  20. Gmailim yok.
    Blogları izlemeye almak nedemek onu da bilmiyorum :((

    TurtaTadındaYaşamak bir sürü yorum bırakarak konuyu dagıttım aslında, kusuruma bakma olur mu?

    İyi tatiller..

    YanıtlaSil
  21. Sizin blogunuz varsaaa benimde MSN adresim vaaaaar :)))
    Gün içinde hep açık, beklerim efeniiimm :))
    Mana da ugrayın mana da yorumlar bırakın nüffeeen :))))
    (Ay yazıık halime acıdım, kendi kendime güldüm)

    YanıtlaSil
  22. ooo Güzel İzmitimin insanları çoğalmış :) Kızlar bir de "Trendkolik" var ;)

    YanıtlaSil
  23. Özlemcim bence sende hemen bir blog aç kendine.. çok keyifli bir dünya, emin ol pişman olmayacaksın ;)
    blog izlemek demek, sayfamızda sağ kolondo bulunan bizi takip edin yazısının altında mavi bi kutucuk var "bu siteye katılın" diye, onu tıklıyorsun ve adımları takip ediyorsun resmen izlemeye almış oluyorsun o zaman canım ;)

    YanıtlaSil
  24. effet yaa, izmitliler çoğaldı, buluşup kaynaşmak farz oldu sanırım tubitoşumm ;)

    YanıtlaSil
  25. Selaaam :)
    Başka bir yeniyıl organizasyonu yazısı olacak mı? Eşim bu seneki organizasyonu bana bıraktı, bloglarda arayıştayım :))

    YanıtlaSil
  26. selam canım, bende arıyorum hala.. geçen seneki şirketin bu yıl için bir organizasyonu yokmuş.. aramaya devam, sende bişey bulursan bana haber ver olurmu ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için çok değerli :)