24 Kasım 2011 Perşembe

Öğretmenler Günü Kutlu Olsun!

Merhabalar.. Çekiliş duyurusu güncel kalsın diye bu ara pek bişeyler yazmıyorum ama bugün özel bir gün. Bugün eğitimli bireyler olmamız için bizi yetiştiren öğretmenlerimizin günü.. 6 yaşımdayken okula gidicem diye tutturup, evde çok ağlamıştım ve annemde dayanamayıp okula götürdü beni ama kayıt felan yaptırmamış yaşım küçük diye. Oradaki öğretmende küçük olduğum için beni alamayacaklarını, 1 sene daha beklemem gerektiğini söylemişti bana, bende çok kızmıştım kendisine :(
Ama iyiki de öyle olmuş, bana çok uzun gelen 1 sene boyunca okula gideceğim anı bekledim ve sonra hayatımda tanıdığım en iyi öğretmenle tanıştım. Öyle naif, kibar, gerçek bir beyefendi kendisi, çocukları yetiştirmeye adanmış gibiydi.. Epey emek harcadı bizim için, imkanlar yarattı.. Sayesinde bulunduğumuz noktalara geldik bence, bazen görüyorum kendisini, bembeyaz olmuş saçları, daha da bilge bir hava katmış ona.. Hala aynı zerafet var yüzünde, hareketlerinde.. Bugün onun günü ve tüm öğretmenlerimizin! İnsanımızın daha çok eğitime ihtiyacı olduğu bu günlerde, görevini hakkı ile yapan öğretmenlerimizin günü. İyi bir insan yetiştirmek için elindeki imkandan daha fazlasını kullanan öğretmenlerimizin günü.. Dilerim hak ettikleri saygı ve sevgiye her daim görürler. Tüm öğretmenlerin bu özel gününü kutlarım :)

2 yorum:

  1. Bende BEYHAN GÜVENÇ ilk öğretmenimi unutmuyorum asla adını da sevgisini de kalbimden silemem. 22yıl geçmiş nerdeyse!
    Bizim için hem eğitici, hem öğretici, hemde eğlendirici oldu. Yıl sonu gösterisini bile unutmamışım bak şimdi aklıma geldi.
    Vayyyy beeee çocukmuşum yawww o zamanlarrr.

    YanıtlaSil
  2. kutlu olsun tüm öğretmenlerimizin bu mutlu günü...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için çok değerli :)