17 Kasım 2011 Perşembe

Neredeyse 1 Yaşındayızz! - Hediye Çekilişi

Merhabalar, epey uzun bir ara vermişim yazmaya.. Araya bayram da girince, normal tabii.. Umarım herkesin bayramı güzel geçmiştir :)

Geçen yıl Kasım ayında başlamıştık sevdiğimiz günlüğümüzü yazmaya. Tam olarak günlük olamasa da keyifli bir paylaşım platformu oldu bizim için. Acaba yazabilirmiyiz, olurmu olmazmı derken, bugüne gelmişiz, tam 1 yıl olacak bu ayın sonunda.. Her yeni izleyici ile heyecanlanıp, yorumları okudukça mutlu olduk.. Bizi takip eden, yorum yazan, ya da sadece okuyan herkese çok teşekkürler :) Bunun için küçük bir armağan vermeyi düşünüyoruz Turta Tadında Yaşamak'ı izleyenlere.. Kışın sıcacık evinizde sizin için romantik bir ortam oluşturacak küçük bir hediye.. Ufak süprizlerle birlikte ;)
Eğer çekilişe katılmak istiyorsanız, izleyicimiz olmanız ve bu postun altına yorum bırakmanız yeterli.. 
Çekilişe gelince, 29 Kasım 2010 da merhaba demiştik size, çekilişi de o gün yapalım istiyoruz.. (29 Kasım 2011)
Hadi bakalım.. Şans hep sizinle olsun, tabii bizimle de ;)

28 yorum:

  1. Nice senelere o zaman.Yıllar yıllar sonra da okuyalım böyle birbirimizi inşallah..
    Ayrıca hediyeniz çok cici.Şanslı kim olacak bakalım:)

    YanıtlaSil
  2. nice senelere canım inşallah uzun zaman devam eder siten çekiliş fikride çok güzelmiş katılan herkese bol şans dilerim
    sıcacık sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Nice senelere!! ben de varım çekilişte:)

    YanıtlaSil
  4. Canımmmm nice yıllar göresin inşallah...
    Ellerin dert görmesin...
    Çok yerler göresin , çok filmler izleyesin , yeni yeni yemekler göresin öğrenesin kiiiiiiiiiiii hepsini bize yazabilesin!
    Herkese bol şansı ama en şanslı olan kazansınnn :)

    YanıtlaSil
  5. Yok bu sıralar hiç olmadığım kadar şanslıyım. Burada neden kazanan ben olmıyayım ama değil mi?? Ne yapıyorduk, büyük düşünüyorduk...:)

    Nice nice yıllara...

    YanıtlaSil
  6. Nice senelere, sizi okumaya zevkle devam edeceğim...

    YanıtlaSil
  7. çekilişleri çooookkk seviyoruuuummm :D

    YanıtlaSil
  8. tebrikler.. ben dahil olmak isterim..nice yıllara diyelim..

    YanıtlaSil
  9. ayyy ne güzel,güzel izleyicilerinle daha nice güzel yılların olsun inşallah!!
    Sevgiler, :)

    www.fido-land.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. nice nice yıllara hep birlikte inşallah :) ee ben de dahil olayım çekilişe o zaman :) herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba, nice yıllara. Hediye de pek güzel, ama arkadaşlar arasında yaşanan bu duygu paylaşımı en büyüğü, sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Daha nice senelere. Bende çekilişe katılmak istiyorum.
    nur_10100@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. Nice nice senelereeee:))Buradan çok fazla bilgi ediniyorum harikasınız:)Gündemin can alıcı noktalarına dokunuyosunuz,güncel sinema eleştirilerinize, gezi tecrübelerinize ve yorumlarınıza bayılıyorum.Takipteyimmm....

    YanıtlaSil
  14. Nice nice senelereeee:))Buradan çok fazla bilgi ediniyorum harikasınız:)Gündemin can alıcı noktalarına dokunuyosunuz,güncel sinema eleştirilerinize, gezi tecrübelerinize ve yorumlarınıza bayılıyorum.Takipteyimmm....

    YanıtlaSil
  15. Merhaba,

    Sevgili Sare ve Nur teşekkürler ama çekilişe katılmak istiyorsanız izleyicimiz olmanız gerekiyor ;) listeye baktım ama sizi göremedim, başka bir isimle kayıtlıysanız lütfen bildirin :)

    YanıtlaSil
  16. Merhaba,ne hoş bir hediye bu..1. yaşınız şimdiden hayırlı olsun der bana da beklerim..

    YanıtlaSil
  17. Çekilişe katılmak istiyorsanız izleyicimiz olmanız gerekiyor diye yazmışsınız ama izleyici olmak ne demek anlayamadım.
    nur_10100@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. gerçi daha var ama (bir kaç gün)yenı yaşınız şimdiden hayırlı ugurlu olur inşallah:)

    YanıtlaSil
  19. Nice yıllara!Daha çok yıllar karşılıklı bloglarımızı okuruz inşallah.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  20. merhaba sevgili nur, blog sayfasında sağda bizi takip edin kısmının altında "bu siteye katılın" yazan mavi bir kutucuk var, onu tıklayıp mail adresinle giriş yapıp, bu siteyi izleyi tıkladığında izleyiceler arasına katılabilirsin.. teşekkürler şimdiden :)

    YanıtlaSil
  21. nice seneler diliyorum güzel paylaşımlarla görüşmek üzere sevgiler...

    YanıtlaSil
  22. Daha nice senelerin, senelerimiz olsun canım..
    Bende varım :)

    YanıtlaSil
  23. Merhabalar güzel yorumlarınız için teşekkürler :) yarın çekiliş günü, o yüzden bugün bir kez daha uyarmak istedim.. sevgili nur, sare ve zeymuran hala izleyici listesinde sizleri göremiyorum.. kuralları bir kez daha hatırlatayım, bu posta yorum bırakmak ve izleyici olmak gerekiyor, hepsi bu ;) bol şans herkese..

    YanıtlaSil
  24. Bakalım hangimiz olacak şanslı izleyici, merak ediyorum dımtıs :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için çok değerli :)