29 Kasım 2011 Salı

Çekilişimiz Sonuçlandı :)

Merhaba arkadaşlar, bugün acayip yoğun bir gündü, o yüzden gündüz çekiliş için fırsatım olmadı ama akşam iş çıkışı bu işi noter huzurunda halletim ;) Şaka bir yana çekilişe katılan ve güzel yorumlarını bırakan herkese teşekkürler.. Şartları sağlayan 17 izleyiciden birisi kazandı bu akşam :) Akşam iş çıkışı sevgili arkadaşım Didem ile bir kahve içelim diye düşündük ve o sırada da bu çekilişi organize ettik, bildiğimiz geleneksel çekiliş tarzı ile.. İzmit'te Fethiye Caddesi üzerinde bulunan ve yemeklerini çoook severek yediğim Garniture Cafe idi mekanımız.. Eee çekiliş bu, tatlı yiyelim tatlı çekelim derken sanırım biraz abarttık olayı, cafe çalışanlarının da gösterdiği anlayışa teşekkür ederim ;) Ehh lafı fazla uzattım sanırım, gelelim çekiliş sonucuna..
Şanslı izleyicimiz sevgili Reyhane oldu :) Kendisini tebrik ediyorum ve umarım hayatının her alanında şanslı olur böyle diyorumm..
Bu arada bugün tam bir yıl oldu bu bloga yazmaya başlayalı.. 114 izleyicimiz var :) Acaba 100 e ulaşırmıyız diye düşünürken bu rakamı görmek inanılmaz mutluluk verici.. Şimdi yeni hedef 200 ;) 

18 yorum:

  1. 200'de olur eminim.Reyhane'yi tebrik ediyorum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,ne güzel bir sürpriz bu..Hediyeye zaten gönül koymuştum, çok şekerdi çünkü..Teşekkürler.."Umarım hayatının her alanında şanslı olur" temennisine de +teşekkür..Görüşmek üzere bloguna nice güzel yaşlar dilerim..

    Pembe Kekik, çok merci..

    YanıtlaSil
  3. kazananı tebrik ederim de ben şu an İzmit ve Garniture şokundayım. Daha önce konuşmuşmuyduk canım bunu yaa???

    http://tubitoo.blogspot.com/2011/05/sohbet-de-kahve-de-sahane.html

    YanıtlaSil
  4. tebrikler kazanan arkadaşımıza, bir çırpıda oluverirsin inşallah 200 300 500....

    YanıtlaSil
  5. Hepiciğinize günaydın.
    Evet sevgili blogcu arkadaşım Reyhane yi çekti şeker kasesinin içinden :)
    Tebrik ederim, iyi günlerde kullanman dileğiyle. Laf aramızda hoş bir hediye ben biliyorum ben biliyorum :)
    Canım arkadaşım nice yıllara inşallah. Yazma enerjin hiç bitmesin inşallah...

    YanıtlaSil
  6. günaydın arkadaşlarrr :)
    teşekkürler pembe kekik, umarım çabucak olur ;)

    Reyhanecim seni tebrik ederim gerçekten, en kısa zamanda ulaştırmak isterim hediyeni :)

    tubitoşum ben izmitte yaşıyorum, daha önce konusşmamıştık hiç bu konuyu seninle.. aynı yeri sevmemiz ne hoş, belki karşılaşmışızdır bile ;)

    Teşekkürle hamidecimm, umarım hepimiz kalabalık bir aile oluruzu bu ortamda canım :)

    YanıtlaSil
  7. sevgili noterimizin yorumunu şimdi gördümm ;) şaka bi yana bana eşlik ettiğin için çok teşekkür ederim didexiiimm :) birlikte nice anılar yaşarız umarım yazacak.. ;)

    YanıtlaSil
  8. İzmitli blogger pek yok da ondan şaşırdım. Üstelik senin İzmitte yaşadığını da bilmiyordum şekerim kimbilir belki de karşılaşmışızdır :)

    YanıtlaSil
  9. effet bende bilmiyordum canım, umarım en kısa zamanda planlı olarak karşılaşırızzz ;)

    YanıtlaSil
  10. inşallah canım :) bahsettiğim konuyu tabiki de paylaşabilirsin.

    YanıtlaSil
  11. ben istanbulda yaşayan bir izmitliyim olurmu acaba :)

    YanıtlaSil
  12. aaa, tabiki olur Gul/İnncimm :) ya bi gün buluşsak yaa izmitliler olarak, ne hoş olurrr ;)

    YanıtlaSil
  13. Kazanan arkadaşı gönülden tebrik ediyorum...Şansının bizede bulaşması dileğiylee:)

    YanıtlaSil
  14. Gul/inn ben seni bir türlü takibe alamadım izle butonu görünmüyor..

    YanıtlaSil
  15. turtacım gayet güzel olur valla :)

    tubitos : sanırım bloggerdan ama üst kısımdaçubuk varya ordanda alabilirsin izlemeye aslında..

    YanıtlaSil
  16. yaa bu nekadar şeffaf bi çekiliş..:)) süpersiniz.))
    kazanan arkadaşımıza hayırlı olsun:)) listede kendi adımıda gördüm resimler arasında.))harika bir sinerjiniz var..takip tuşuna bi türlü ulaşamamış olsamda takipçinizim...:)) yazmaya devam 100ü geç 1000 bile olur bu gidişle..

    YanıtlaSil
  17. ben de mimin var canım ;)

    YanıtlaSil
  18. Merhaba hediyelerim blogumda çok teşekkür ederim..

    Tebriklerinize de teşekkürler arkadaşlar..
    http://reyhanlahersey.blogspot.com/2011/12/turta.html

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için çok değerli :)