31 Ekim 2011 Pazartesi

Salgın (2011)

Öncelikle herkesin geçmiş Cumhuriyet Bayramını kutluyorum.. Yurt genelinde kutlanmamış olmasına anlam veremedim ve üzüldüm. Bizde yürüyüş ve fener alayı yapıldı en azından, çok sevindim, Cumhuriyetimizi kutladık bu vesile ile..

Haftasonu izlediğim bir filmden bahsetmek istedim kısaca. Uzun zaman olmuş film yorumları yapmayalı.. Orjinal adı "Contagion" olan birçok ünlü ismi izleyebileceğiniz "Salgın" filmi gayet akıcı, izlenilesi bir film.. Hava-solunum yolu ile çok kolay geçen ve birkaç gün içerisinde insanı öldüren salgın bir hastalığa karşı uzmanların mücadelesi, hastalıkla birlikte baş gösteren panik halinin kontrol altına alınması için yapılan çalışmaları anlatan filmin yönetmeni de sıradışı filmlere imza atmış olan Steven Soderbergh. Filmde oynayan ünlü isimler ise şöyle; Matt Damon, Gwyneth Paltrow, Laurence Fishburne, Jude Law, Marion Cotillard, Kate Winslet.. (IMDb: 7.1)
Tesadüflerin hayatımız üzerindeki etkisi, çaresizlik karşısında insanoğlunun neler yapabileceği, nasıl birbirine düşeceğini çok gerçekçi bir şekilde gösteriyor film. Umarım hiç bir zaman bir de böyle zor bir sınavdan geçmek zorunda kalmayız.. Sinema eleştirmenlerinden de tam not alan bu film, seyretmeye değer bence ;)

10 yorum:

  1. ozamn tavisyeye uyulur tatlım

    YanıtlaSil
  2. hayırlı bayramlar dilerim canım

    YanıtlaSil
  3. saol canım.. sana da hayırlı bayramlar :)

    YanıtlaSil
  4. bir de dün akşam evde izlediğim never let me go filmi var pembe mor algimm, tavsiye edebileceğim. burada yazmadım çünkü konuyu anlatmam gerekirdi, değişik bir film gerçekten..

    YanıtlaSil
  5. İzlemeye değer bir film gerçekten.Konusu çok ilgimi çekti.Paylaşımın için teşekkürler.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. akıcı, insanı sıkmayan bir film gerçektenn.. izleyin mutlaka ;) sevgiler pembe kekik..

    YanıtlaSil
  7. Sinemada seyrettim ve cikar cikmaz ilk yaptigim sey elime dezenfektan surmekti...

    YanıtlaSil
  8. Yol gösterici olmanız harika, iyi bayramlar

    YanıtlaSil
  9. aynı psikoloji bende de oluştu didem hanım, epey etkileyici bir film gerçekten :)

    YanıtlaSil
  10. iyi bayramlar sevgili ıhlamurcummm :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için çok değerli :)