11 Ekim 2011 Salı

Hasta Oluyorum.. Eyvah!!

Effet, soğuk havanın gelmesi, yağmurların yağması ile birlikte hastalık sezounu açmış bulunmaktayım sevgili arkadaşlar :( yaa ne zayıf bir bünyem var benim böyle, hep anne sütü içmememden kaynaklanıyor olmalı, yoksa ben kendime çok dikkat ediyorum ! [he he, koca bir yalan sanırım :-P] Mevsime göre giyinmek ya da C vitamini deposu meyve tüketimini arttırmak yönünden zayıfım biraz.. Meyve tabakta hazır önüme gelirse o zaman aklıma gelir meyve yemek, yoksa kendim alıp yediğim nadir görülmüş birşeydir ne yazık ki :( Hal böyle olunca hastalık hemencecik kapıyı çalıyor bende mevsimin de etkisiyle..
Başlıca semptomlar; baş ağrısı, boğaz ağrısı, hafif bir burun tıkanıklığı, vücudun her yerinde anlamsız bir ağrı, kulak içinde kaşıntı.. Bilin bakalım bana neler oluyor?? Grip geliyorr.. Hem de en olmayacak haftada.. Yarın eşimin doğumgünü ve ben geçen sene doğumgününde de raporlu halde yatak döşek yatıyordum evde.. Ne şans değilmi ama, bünyem bunu kasıtlı mı yapıyor acaba :-P Bu yıl daha çok direneceğim, en azından yarını atlatana kadar, ona güzel süprizler hazırlamak istiyorum, lütfen sağlığım yerinde olsun ve aklımdan geçenleri gerçekleştirebileyimmm..

16 yorum:

  1. Yazık, çoook geçmiş olsun.. Ne gıcık havalar.. Benim bünyemde çok zayıftır, ama o kadar korkuyorum ki son zamanalrda hasta olmaktan,.. ufacık bir ürperti bile hissetsem hemen C vitamini alıyorum..
    Umarım bir an önce, özellikle yarın çoook iyi olursun.

    Eşinin de doğum günü kutlu olsun bu arada...

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun,eşin bu işe bozulabilir,her sene aynı şey olmaz ki:)
    Bağışıklık sistemini güçlendirici formüllerden bir tanesi;250 gr.çörekotunu iyice dövüp 1 kg.bala karıştırmak ve her sabah 1 tatlı kaşığı yemek.

    YanıtlaSil
  3. hay Allah ya, geçmiş olsun.

    bu akşam ihmal etme de, nane limon, ada çayı ne varsa kaynat; bir de sandoz eritme vitamin, yarına toplarsın inşallah :)

    eşinin doğım günü de şimdiden kutlu olsun ;)

    YanıtlaSil
  4. cnm geçmiş olsun tesadüfün bu kadarı olmaz büyük bir şansızlık olmuş doğumgününe denk gelmesi inşallah üstesinden gelebilirsin sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. ayyy çok teşekkür ederim yaa, güzel yorumlarınızı görünce nasıl mutlu oldum anlatamam..

    nohutcum en doğrusunu yapıyorsun aslında, daha da kilo alıcam diye vitamin kullanmaktan hep kaçınıyorum ben malesef..

    ahh her derde deva diye duymuştum çörekotunu, demek ki aslı var sevgili erguvan vakti, deneyeceğim tarifi, teşekkürler..

    lamore del calcio, yarın sabah doktordan randevu aldım, bu akşam dediğin gibi evdeki ilaçlar ve besinlerle birşeyler yapmaya çalışacağım, umarım işe yarar ;)

    teşekkürler fikir projeleri, wallai kötü tesadüf:( geçen yıl hasta olduğum halde evde kalkıp tiramisu yapmıştım ona, hem sevinmişti hem de kızmıştı niye yoruyosun kendini die.. bakalım bu sene nasıl olacak ??

    YanıtlaSil
  6. geçmiş olsun,bende bu aralar hastalıkla boğuşurken zencefili keşfettim ıhlamurun içine çay kaşığının ucuyla katmanı tavsiye derim bana çok iyi geldi :)

    bu arada kendi seçimlerinden oluşan hatta dilediğin fotoğrafı arka plan yapabileceğin bir kol saatine sahip olmak istersen blogumdaki hediye çekilişine göz atabilirsin :)

    http://rebeltakipte.blogspot.com/2011/10/saatiniyaratcomdan-hediye-varkacrmayn.html

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim rebel takipte, zencefille pek aram yok aslında ama sanırım kendimi zorlayabilirim bu konuda birazcık ;)
    saat için de şansımı deneyeceğim en kısa zamanda, umarım bana çıkar ;)

    YanıtlaSil
  8. 1,5 yaşıma kadar anne sütü içmişim dahası çok zor ayrılmışım anamın sütünden :)) sonuç bünyem gayet sağlıklı allah çok şükür kolay kolay hasta olmam. Allah şifa versin tez zamanda çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  9. ne kadar şanslısın Dürr-i Yekta, anne sütü gibi birşey yok sanırım.. ilaçlar hele daha da kötü yapıyor insanı.. teşekkür ederim, umarım en kısa zamanda iyileşirim ;)

    YanıtlaSil
  10. oyy kıyamam, o grip gelişi ne fena bir duygu, hele o kulakların kaşınması, insan sinir oluyor ya :( sen bu gece sıcacık bir uyku çek, uykudan evvel de bir nane limon, belki sabaha kendini daha iyi hissederek uyanırsın ve eşinin doğumgünü için bomba gibi hazırlıklar yaparsın :) çok geçmiş olsun şimdiden, öpücükler :)

    YanıtlaSil
  11. çok saol canım yaa, walla kulaklarda ve boğazda kaşıntı çok sinir bozucu gerçekten.. yarın sabah doktora gideceğim, umarım akşama kadar iyileştirir beni ;)

    YanıtlaSil
  12. Geçmiş olsun nar ekşili salatam benim :) C vitamini en önemlisi bu mevsimlerde. Bugün umarım onca şeyi yapacak gücün olur. Şansın bol olsun...
    Birlikte geçirin tüm doğum günü, yıl dönümü, yeni yılı, bayramı, seyranı, hastalığı, sağlığı inşallahhh....

    (Amin)

    YanıtlaSil
  13. canım çok geçmiş olsun ben de senin gibi pek meyve yememe aklıma gelmez varsa yoksa çikolata tatlı :) inşallah biran önce toparlanırsın doğumgununde ne yapacaksınız çok merak ettim bizle de paylaş. öpüyorum tatlım

    YanıtlaSil
  14. çok saol canım :) dün doktora gittim, ilaçlarımı almaya başladım, daha iyi olucam umarım :) sizin de bu pozitif katlılarınızla bana güç geldi, minik süprziler hazırladım eşime, keyifli bir gün oldu.. paylaşırım tabii detaylarıı ;) öpüyorum bende..

    YanıtlaSil
  15. Aminn canım arkadaşım, senin fikir önerilerin ve canlı bağlantı desteğin için de ayrıca teşekkür ederim Didemcim.. Güzel bir gün-akşam oldu sayenizde :)

    YanıtlaSil
  16. Ni demek siz mutlu olun herşey güzel olsun ben elimden geldiğince yardımcı olabildimse ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için çok değerli :)