13 Ekim 2011 Perşembe

Doğumgünü Kutlaması - BonnyFood

Selam arakadaşlar.. Dün doktora gittim, sinüzit olmuşum sanırım :( neyseki daha kronik değilmiş, ilaç verdi, dikkat et dedi beni gönderdii.. Gelelim doğumgünü için neler yaptığıma? Sizlerinde pozitif katkılarıyla, kendimi daha zinde hissettim sanırım dün, teşekkür ederim koccaman :)Öncelikle sabah 05:00 de kalkıp, güzel bir kahvaltı hazırladım eşime.. Bunda ne var diye düşünebilirsiniz ama beni tanıyanlar bilir ki, ben çok uykucuyumdur! Sabah beni uyandırmak hiç kolay iş değil, saat bile en az 3 kez ertelenir, yine çalar beni yataktan kaldırabilmek için.. Hal böyle olunca, sevgili eşime doğumgünüsü kahvaltısı hazırlamak için 05:00 de uyanmak azımsanacak birşey değil yani ;) Eşim çok şaşırdı e haliyle, hem de çok sevindi:) hatta kahvaltıya daldık, biraz işe geç kaldı.. Sonra o işe ben hastaneye.. Tabii evden çıkmadan önce yapmam gereken birşey vardı, hemen nete girdim, bonnyfood sitesine.. Erkeklere çiçek göndermek taraftarı değilim ben pek, o yüzden bonnyfood'a bayılıyorum :) Eşim grip aşısı olduğundan, bende zaten hasta olduğumdan, evde dolaşan mikroplara yenik düşmesin diye koccaman bir meyve çiçeği gönderdim ona :) Zaten meyveyi de çok sever, benim aksime..
Sabah verdiğim sipariş öğlen gibi eşime ulaşmış, telefondaki ses tonundan çok mutlu olduğunu anladım ve bende çooook mutlu oldum:) Hem şaşırmış, hem bayılmış, hem de çok makbule geçti dedi.. Ofistekilerle birlikte afiyetle yemişler.. Yani aklınızda olsun derim ben, hem hoş bir süpriz, hem lezzetlii.. Hem de "erkeğin kalbine giden yol midesinden geçer" demiş atalarımız, herhalde vardır bir hikmeti ;)
Bu doğumgününde mideye çalıştım sanırım ben ;) Akşam içinde hastaneden sonra sıkı bir alışveriş yaptım, hemen eve geçtim.. Hasta olduğum için aldığım izni bu amaçla da kullanmış oldum aslında. Yemek menüsünden kısaca bahsedecek olursam, eşimin çok sevdiği benimde favorim olan sütlü tarhana çorbası, fırında kaşarlı mantar, antrikot, yoğurtlu bulgur köftesi, gavurdağı salata, barbunya pilaki.. Tatlı olarak da onun için yaptırdığım fıstıklı çikolatalı doğumgünüsü pastası vardı.. Birkaç romantik dokunuşla, evi de biraz süsledim ve mum ışığında güzel bir akşam yemeği yedik.
Dün kendimi yemekteyiz programında gibi hissettim wallai, onun geliş saatine tüm bunları yetiştirebilmek için nasıl koşturdum anlatamam.. Hastalığı felan unuttum resmen ;) Ama değdi, çok keyifli bir akşam oldu ve onun gözlerindeki memnuniyeti beni daha da mutlu etti. Dışarda bir organizasyon yapmayı da düşünmüştüm ama hem haftaiçi olduğundan hem de hasta olduğumdan böylesi daha iyi oldu sanırım. Sizlerinde güzel yorumlarınızın ve iyi dileklerinizin çok katkısı oldu bu güzel kutlamada, hepinize çok teşekkür ederim tekrardan ;) Veee kocacığıma da, sağlıklı ve mutlu bir yaş diliyorum.. Bereber, elele, mutlu, huzurlu yaşlanmayı diliyorum :) Laf aramızda çooook seviyorum kendisini ;)

15 yorum:

  1. eşine de sana da, uzun uzun hayırlı ömürler diliyorum, tonton dedeler nineler olun inşallah :) bu arada tedavi edilebilir bir sinüzit vakası olmasına sevindim, kalınca tam kalıyor, Allah şifa versin :) ama maaşallah atom karınca gibiymişsin, helal olsun; bonnyfood da çok güzel bir tercih cidden ;) ellerine sağlık, tekrardan bir ömür mutluluklar :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim mayacım :) Ammmiinnnn , güzel dileklerin için.. sizde çok mutlu olun inşallah canım ;)

    YanıtlaSil
  3. nice mutlu yaşlara..bende anneme hediye etmiştim farklı ve yemesi çok keyifli..ama denemek istediğim keke buketleri :)

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkürler Gülincim, kek olanlardan da yedim ben, çikolatalı güller lezzeytli gerçektende ;)

    YanıtlaSil
  5. Nekadar güzel düşünmüşsün..harika fikir

    YanıtlaSil
  6. canım benim öncelikle geçmiş olsun biran önce iyileş inşallah. Bonnyfood ne güzel fikir ya ben hep bana gelsin isterdim ne bencilim gönderebilirmişim de yani :) Ne güzel başbaşa kutlamışsınız erken kalkman için de tebrik ederim işte aşk böyle birşey :) Hep aşık hep mutlu ve bir ömür elele olun inşallah.. mucxx

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler sevgili zeynep, değişik bişey oldu gerçekten ;)

    tubitosum, en güzelleri sana da gelsin canım ama sende göndermelisin arada bence :) bu tarz şeyler erkeklerinde hoşuna gidiyor.. Samimi dileklerin için de kocaman bir amiin diyorum canım, sizde hep mutlu olun, aşık olun inşallah :)

    YanıtlaSil
  8. Canım, geçmiş olsun. Hediye fikri de çok hoş olmuş. Eşinle birlikte daha nice mutlu yıllar dilerim. Bu arada tam 100.izleyicin oldum :)

    YanıtlaSil
  9. çok teşekkürler.. çok güzel bir duygu yaa, 100 izleyicimiz var :) üstelik şanslısınız, 100. izleyicimiz için bir süpriz düşünüyorduk bizde, size kısmetmiş ;)

    YanıtlaSil
  10. Mutlu yıllar,çok güzel bir sofra hazırlamışsın eşine,çok da güzel bir hediye:)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel bir hediye olmuş ne iyi düşünmüşsün nice mutlu yıllar bu arada çok geçmişler olsun canım.

    YanıtlaSil
  12. çook teşekkürler pembe kekik ve handan hanım :) bugun daha iyiyim çok şükür..

    YanıtlaSil
  13. birlikte nice mutlu yıllara canım, bonnyfoodlara ben de bayılıyorum özellikle çikolata kaplı çilekler hmm süper süper :)

    YanıtlaSil
  14. yaaa çok tatlısınn...bebiş süper hediyee:))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için çok değerli :)