28 Ekim 2011 Cuma

Country Bloomers

Merhabalar.. Epeydir benimde pek birşey yazasım yok bir sürü blogger arkadaşım gibi :( Bugün şöyle bir bakınayım dedim, özlemişim bu alemi, yavaş yavaş değişik konularda görmeye başladım bloglarda. Acımız çok büyük çok derin gerçekten ve kısa zamanda geçecek gibi de durmuyor.. Evet çoğu kişinin dediği gibi"hayat devam ediyor" biliyorum, ama ha deyince de olmuyormuş, biraz zaman geçmesi gerekiyormuş daha iyi anladım bunu.. Bu zamanı geçirmek, kafamı biraz olsun dağıtabilmek adına yine bu blog dünyasında keşfettiğim çarpı işine başladım. Çok beğendiğim ama yapamam herhalde diyerek hiç cesaret edemediğim bir duvar panosu ile hem de.. Bu işe gönül ve emek vermiş bloggerlar kesin bilir Country Bloomers'ı.. Artık benimde evimin bir duvarı süsleyecek inşallah :)
Bu konuda her türlü bana destek veren Dolunay hanıma çok çok teşekkürlerimi bir kez de buradan yazmak isterim.. Acemice sorduğum her soruya, büyük bir ilgi ile cevap verdi ve veriyor gerçekten, onun sayesinde bu hafta başladım panomu işlemeye. Çok da kolay birşey değilmiş aslında ama çok zevkli bi iş gerçekten.. İnsanı güzel oyalıyor, kafasını dağıtıyor. Tabii benim açımdan vakit ayırmak o kadar kolay olmuyor, gündüz işte, akşam evde yapılacak şeyler arasına sıkıştırmaya çalışıyorum kendisini.. Bakalım ne zaman bitecek ???

Not: Resim Dolunay hanımın sitesinden, onun yaptığı panonun resmidir.

12 yorum:

  1. Çok beğendim,ne zamandır başlamak istediğim bir iş,harika olmuş,sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  2. siz de benim gibi hevese gelir başlarsınız umarım en kısa zamanda, zevkli bişey :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    Daha rahat yazabilmek için şimdi bilgisayarın başına oturdum.Güzel sözleriniz için çok teşekkürler.Hayat paylaşınca güzel. (reklam cıngılı gibi oldu.)Ama hakikaten sevdiğim şeyleri paylaşmak hoşuma gidiyor.Ben de bu işe başladığımda model ve malzeme konusunda çok sıkıntı çektim , hoş hala da çekiyorum.Yurtdışındaki blogerların yaptıklarını görünce çooook kıskanıyorum.Bazı şablonlarımı ve kumaşlarımı yurtdışından getirtiyorum ama sonuçta hepsi ekonomik güce dayanıyor.Bu yüzden elimdek,leri seve seve paylaşıyorum.Bilgimi,malzemelerimi,şablonlarımı en önemlisi sevgimi ve saygımı seve seve dağıtırım.ÇOk mutlu ettiniz beni.Kocaman sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  4. canım senin yaptığını da görelim. eline sağlık benim hiç böyle becerilerim yoktur :)

    YanıtlaSil
  5. Aynı isteksizlik hepimizi sarmış durumda :(
    Hayata tutunmak lazım bir yerden aslında...yüreklerimiz dağlansa da olduğumuz yerde hayat akıyor ne yazık ki :(
    hevesiniz daim olur inşallah ...

    YanıtlaSil
  6. Merhaba sevgili dodo :) wallai ne güzel bi uğraş oldu benim için, eşim de çok beğendi, resim gibi ne güzel diyor :) bu saate kadar onunla uğraştım, yavaş ilerliyorum ama güzel olacak inşallah.. çok teşekkürler güzel paylaşımlarınız için, siz ne zorluklarla elde etmişsiniz şablonları vs. ama bizimle karşılıksız paylaşıyorsunuz, çok harikasınız :) sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  7. tubitoşum bende yapmamıştım hiç böyle şeyler ama insanın evi olunca kendinden birşeyler yapmak istiyor.. eminim evşlendiğinde senin de içindeki güzel cevherler çıkacak ortaya :) sevgiler canımmm

    YanıtlaSil
  8. bu kara bulutlar tez zamanda üzerimizden gider umarım sevgili düşlerimden inciler.. pano için de çok heyecanlıyım, sonuna kadar böyle tamamlayabilirim inşallah :) sevgilerimleee..

    YanıtlaSil
  9. senin panon nerdeee :)) onuda paylaş lütfen bu tabloyada bayıldım 0 numara etamin kullanılmış sanırım. bende işlemek istiyorummm

    YanıtlaSil
  10. ben daha yeni başladım canım, ciddi zaman ayırmak gerekiyor bu işe ama çok zevkli :) 14 ct etamin benim işlediğim, Dolunay hanımdan bilgi almıştım bu konuda da..

    YanıtlaSil
  11. Demek sen sadece yazi yazmakta iyi degilsin...

    YanıtlaSil
  12. çok teşekkürler didem hanım :) umarım elime yüzüme bulaştırmam..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için çok değerli :)