3 Ekim 2011 Pazartesi

Biri Bana Yardım Etsin Lütfen!!

Selam arkadaşlar, çok canımı sıkan bir durumla karşı karşıyayım.. Severek takip ettiğim bloglara yorum bırakmak istiyorum ama bu 1-2 gündür pek mümkün olmuyor. Bu dünyaya daldığımdan beri ilk defa başıma böyle birşey geldi, nasıl çözerim bilmiyorum??

İşin enteresan tarafı yorumu yazıyorum ve gönderiyorum, yorumun yayınlandığını görüyorum ama 2dk bile geçmeden bakıyorum yine yok :( Kötü bi şaka sanki.. Onay bekleyen yorumlarda ise, saat olarak benden daha sonra yazılmış yorumları yayında görüyorum ama benimkisi yine yok yayınlananlar arasında.. Kimsenin kasıtlı olarak benim yorumlarımı yayınlamadığını düşünmediğimden bir hata olduğundan eminim..
Konuyla ilgili fikri olan varsa bana yardımcı olabilir mi lütfen!!

12 yorum:

  1. canım kesinlikle bir sorun var. firefox ya da google chrome ile bloguna giriş yapmayı dene. explorer da sürekli sorun çıkıyor..

    YanıtlaSil
  2. evet canım yaa, sanırım explorerdan kaynaklanıyor :( akşam eve gidince chrome denicem birde.. teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Sinir bozucu :( Bizim burada da bağlantı sürekli kopuyor ;yaz kopyala, yaz kopyala idare ediyorum.

    YanıtlaSil
  4. ahh ben size de yorum yapmıştım sevgili colette, ece aymerle ilgili postunuza ama görünmüyor malesef :( eminim sizde çok güzel işler çıkaracaksınız o kursta, merakla bekliyorum fotolarınızı ;)

    YanıtlaSil
  5. tatlım mailime yorumun geliodu fakat blogta gözükmüyordu ama en sonunda geldi:)

    YanıtlaSil
  6. bilgisayar konusunda o denli cahilim ki inan yardım etmek isterdim ama hiç bir fikrim yok. ben daha fotoların üstüne kendi adımı nasıl yazarım onu bile bulamadım :(
    bu tip sıkıntıları bende son dönemde yaşıyorum maalesef sanırım benim bağlantımdan diye düşünüyorum..

    YanıtlaSil
  7. effet pembişim, bende sana yorum yazarken fark ettim iyice.. sonunda nasıl başardım onu da bilmiyorum ama takılıyor boyle arada, ne yapacagimi bilemiyorum :(

    YanıtlaSil
  8. cemrecim, fotolara isim ekleme konusunu bende sevgili Güline sormuştum, sagolsun bana bir program onerdi photoscape diye, ben daha deneyemedim ama aklında olsun seninde canım..

    YanıtlaSil
  9. chrome dene derim canım..bir de blogger böyle sorunlar yaşatıyor genelde ama elimziden gelen pek bişi olmuyor..

    YanıtlaSil
  10. teşekkür ederim canım, evde chrome yüklü.. deneyeceğim bol bol yorum bırakmayı akşam, bakalım ne olacak;)

    YanıtlaSil
  11. Evet bana da oluyor aynisi daha kotusu bazi arkadaslarin bloglarina hic giremiyorum. Sistemin kendiliginden cozecegine guveniyorum.

    YanıtlaSil
  12. yaa çok enteresan evden yazabiliyorum, sanırım bir hata olmuyor.. explorerda var sorun, umarım dediğin gibi sistem kendiliğinden çözer sorunu canım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için çok değerli :)