12 Eylül 2011 Pazartesi

Günaydin.. Haftanın ilk günü, gözler mahmur, "ne işim var benim işte?" ve "tam olarak neden çalışıyorduk, biri bir hatırlatabilir mi?" mırıldanmaları eşliğinde işbaşı yaptım.. işin aslı, gecenin 4 ünde uyandım, bir daha da uyuyamadım, tabii saat çaldığında o mükemmel dalış anını yaşıyordum.. neyse, bu zorlu süreci de atlatıp gelebildim.
Sanırım daha önce paylaşmadım, beğendigim bir siteyi paylaşmak istiyorum bugün.. http://www.fragrantica.com/
Parfümlere meraklı olmayan var mı? Ok, o zaman bu database işinize yarayabilir.
Vakti zamanında strawberry adlı siteden çatır çatır alışveriş yapabilirken keşfetmiştik. Parfümler, parfümün içindeki notalar, kullanıcı yorumları.. vs ile en azından hiç koklamadan da olsa parfüm alabilmeyi mantıksal bir tabana oturtabiliyorduk.. Bak bu derdimiz de bitti:( Hatta acım depreşti, baktım yine str ye, halen "Türkiyeye yapılan gönderileri geçici bir süre ile yapamıyoruz" yazıyor.. Ne saçma kuraldır bu.. Buradaki büyük parfümeri dükkanlarının arada-korsan satmadığına nasıl emin olabiliyoruz.. neyse.. sakin..
Bu sitede bir de "astrscentology" bölümü var. Hafta hafta burçlara göre parfüm yorumları:) Bunun yanısıra parfüm malzemeleri ile ilgili makaleler, notalarına göre veya tasarımcısına göre parfüm arama seçenekleri, yeni çıkanlar.. yani zamanınız varsa, zamanınızı doldurabilir.. (Bu arada, site ingilizce)
Değişik parfüm şişeleri ile konuyu noktalıyorum..
- Tam olarak neden çalışıyordum ben, biri bana hatırlatabilir mi???
- Parfüm almak için!!!:)

3 yorum:

  1. canım tavsiye için teşekkürler mutlu haftalar :)

    YanıtlaSil
  2. değişik bi site saol güzelim

    YanıtlaSil
  3. Parfum sevmeyen olur mu? Tesekkurler paylastigin icin...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için çok değerli :)