22 Nisan 2011 Cuma

Source Code - Yaşam Şifresi

Oleyy haftanın son günü :) Gerçi benim için haftasonu da epey yoğun geçecek gibi.. Misafir telaşı sardı şimdiden..
Üzerinden biraz geçti ama geçen hafta izlediğim film hakkında yorum yapmak istiyorum kısaca.. Belki gitmek isteyen, fikir edinmek isteyen birileri olabilir değilmi ;)

Filmimizin orjinal adı "Source Code". Türkçeye Yaşam Şifresi olarak çevrilmiş.. Vizyondaki izlenilebilirliği yüksek filmlerden biri. Filmin konusu savaşta ölmüş bir askerin başka bir bedene girerek dünyadaki felaketleri önleme çabası üzerine gelişiyor. Paralel evren kelimesini sıkça duyduğumuz filmi biraz Inception'a benzettim ben.. Ondan önce izlemiş olsaydım gerçekten etkilenirdim sanırım. Oyunculuk genel olarak başarılı.. Tekrar ve tekrar aynı sahneleri izlemiş olsak da sıkılmadık, üstelik sonu da gayet başarılı bitti..
Haftasonu sinemaya gitmeyi düşünenlere tavsiye ederim..
İyi seyirler şimdiden :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için çok değerli :)