11 Nisan 2011 Pazartesi

"Mutfağımda Olmalı" Bir Ürün

İnternette ilk gördüğümden beri aklım hep ondaydı.. Haftasonu yakından görme hatta deneme fırsatı buldum :) Bahsettiğim şey tabiki; Moulinex Fresh Express.. Bayıldım.. Gerçekten rendesi elde yaptığımız gibi oluyor. Üstelik çok pratik ve minicik. Mutfakta çok yer kaplamayacak, her an elinizin altında olabilecek bir ürün..
Benim gibi rende yaparken elini kaptıranlar için çok sağlıklı bir çözüm sunuyor bu minik mutfak yardimcisi.. Yeni çıktığı için fiyatı biraz yüksek malesef :( Anneler günü için bir kampanya yapmalarını umutla bekliyorum.. Mutfakta yerini hazırladım bile ;)

2 yorum:

  1. ah ne guzelmış...ben gıbı mutfagı sevmeyenlerede emınım ıyı bır yardımcı olacaktır..cnm fıyat kampanya olursa BENIDE UNUTMA BEN DE ALIYIM :)

    YanıtlaSil
  2. ben de çok beğenmiştim annem çok istediğimi anlayınca hediye almış bana:)severek kullanıyorum.güle güle kullan sende:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için çok değerli :)