28 Mart 2011 Pazartesi

Kaybedenler Kulübü

Herkese merhaba.. Haftasonu acı bir halde farkettim ki, sadece iş yerinden giriş yapabiliyorum turta tadında bloguma. Çeşitli saatlerde giriş denemelerim olsa da haftasonu o malum yazı çıktı hep karşıma :( Neden hala düzelmedi, hani özgürdük diye söylenip durdum ama nafile.. Kimler okuyabilir bilmiyorum ama yine de vazgeçmek istemiyorum yazmaktan, paylaşmaktan..

Daha önce tanıtım yazısını hazırladığım Kaybedenler Kulübünü izledik dün akşam.. Çok keyifli bir film gerçektende, 18 yaş üzerinin gitmesini tavsiye ederim ama yine de. Aslında dram gibi gözükse de çokça güldüren bir film olmuş. Bütün gününü koltuğunda NG seyrederek geçiren Rıza Kocaoğlu'nun oynadığı karakter ayrı bir olaydı :) Filme ana karakterler dışındaki kişilerin de epey katkısı olmuş bence, hepsi birbirinden ilginç hayat hikayelerine ve görünüşlere sahip. Film aynı zamanda Türk filmlerinin yükselen trendinin de bir göstergesi olabilir. Ciddi anlamda başarılı ve cesur filmler çekilebiliyor artık :)

Benim en çok vurulduğum kısımlardan biri filmin müzikleri.. Tek kelime ile "harika".. Müzik seçimleri güzel yapılmış ve sahnelerle çok iyi bir uyum yakalamış.. Bazıları bildiğimiz şarkılardı, bazılarını da ilk defa duydum ve ne güzel şarkılar varmış dedim. Umarım film içerisindeki müziklerden bir albüm yapılır ve biz de edinebiliriz rahatlıkla..

Benim tavsiyem izlemeniz yönünde, mutlaka beğeneceğiniz bir tarafı olacaktır filmin.. iyi seyirler şimdiden ;)

1 yorum:

  1. tespitlerinizde gayet yerinde. seyir zevki güzel, oyunculuk kalitesi olmuş. filmden çok keyif aldım diyebilirim...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için çok değerli :)