15 Mart 2011 Salı

Bol Çiçekli Bir İlkbahar Diliyorum :)

Haftasonu İzmir'deydik.. Hem aile ziyareti hem de turistik gezi oldu bizim için :) Son zamanlarda havanın soğuk olması bizi endişelendirmişti ancak haftasonu süper bir ilkbahar havası karşıladı bizi İzmir'de..
Deniz olan şehirleri seviyorum, yüzemesem de manzarayı seyretme keyfi harika birşey benim için. İlkbahar duygusu içimde uyanmışken, çiçeklerle dolu bir post hazirladim.. Bu yaz herseyde bir çiçek konseptini göreceğiz sanırım, sevdiğim birkaçını sizinle de paylaşmak istedim ;)

Çanta ve pembiş ayakkabıya bayıldım :)  


Birbirinden şık çiçekli aksesuarlarda vitrinlerde bizi bekliyor..
Dışarıda harika bir güneş var.. Bu havada içerde olmak mecburiyeti insanı mahvediyor doğrusu. Neyse haftasonuna ne kaldı şurda değilmi ;)
Vee haftasonu kahvaltı masamızda olmasını hayal ettiğim çiçekle son veriyorum yazıma..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için çok değerli :)