18 Mart 2011 Cuma

Biri Adsl'den Uzak Durun !!

Çok çok çok sinirliyim.. Neden mi? Biri yüzünden!!
Koçnet diye bir baş belası internet sağlayıcı var. İsmini duyanlar ya da kullananlar, benim gibi mağduru olanlar mutlaka vardır :( Bu yazıyı, internet almak üzere olan ve alternatifleri arasinda Biri Adsl'e yer verenlerin birkez daha düşünmesi ve hatta vazgeçmesi için yazmaya karar verdim. Ben yandım siz yanmayın arkadaşlar!

Faturalarımın genelini otomatik ödeme yolu ile halletmeyi seçenlerdenim. İnternet faturamda buna dahildi. Ancak zaman içerisinde ödenmeyen faturalarım, borçlar ve geç ödemeler için faizler görmeye başladım. Tabii ilk etapta bankayı suçladım, büyük haksızlık etmişim.. Bütün fatruraları inceledik, adamlar kendilerine gelen faturaların hepsini tıkır tıkır ödemişler, sayfalarca dekont verdiler.. Sonra öğrendimki Biri Adsl faturaları düzenli olarak göndermiyor, zaten eve gelen fatura bile son ödeme tarihi üzerinden 10 gün geçtikten sonra elime ulaşıyor. Uzun telefon konusmaları ve tartışmalardan sonra, ben gecikme faizlerini de ödemek zorunda kaldım. Artık yılmıştım ve üyelikten çıkmaya karar verdim. -Geçmiş zamanlı konuşuyorum, çünkü bu olaylar yaklaşık 1 yıl önce oldu. Neden şimdi yazdığımı da birazdan anlatacağım.- Biri Adsl müşteri memnuniyeti adına benim için yeni süprizler hazırlamıştı bile.. Çıkmak istediğimde taaa 2008 yılının 6. ayındaki faturamı ödemediğimi öğrendim tam 2 yıl sonra. Banka dekontunu bulup kendilerine faks çektiğimde, özür dilediler, bir karışıklık olmuş! Tam bir ohh çektim ki,devamı geldi; aslında ödenmeyen faturam 6.ay değilmiş de 8. ay faturasıymış yine aynı yılın.. Karışıklıktan kastettikleri buymuş meğerse :-P İnanılmaz hayal kırıklığım, sinir bozukluğum olmasına rağmen çok bezdiğim için son hamlemi yaptım ve tüm hesabımı kapatarak Biri Adsl aboneliğinden ayrıldım, onlarda bunu teyit ettiler, hiç borcum yoktu.. Kurtulmuştum bu kahrolası Biri'den!!

Şimdi bunun üzerinden 1 yıl geçmişken ve ben artık o evden taşınmışken, başka bir internet sağlayıcısı hizmeti alıyorken, bugün yine Biri Adsl ile bir telefon konuşması yapmak zorunda kaldım.. Neden mi? Ödenmemiş bir fatura yüzünden, şaka gibi değilmi? Ama telefondaki kadın  kullanım borcumun olmadığını söyledi, modemi kampanyalı almışım zamanında, onun bedeliymiş.. Nasıl içimi rahatlattı anlatamam :-P Sizden bir kurtulamayacakmıyım dedim, yeter artık, düşün yakamızdan! Modeminizi de istemiyorum, alın naparsanız yapın, geri göndereceğim..
Nasıl bir hata yapmışım böyle, çok pişmanım inanın.. Bu kadar abuk subuk bir firma ve konuşmaktan aciz, ne yaptığının ne dediğinin farkında olmayan telefondaki insanlar, tam tencere-kapak olmuşlar.

Kesinlikle kimseye tavsiye etmiyorum, internetsiz oturun daha iyi, en azından başınız ağrımaz..

*Bu arada daha önce Şikayet Var da yazdım konu hakkında, zaten çok şikayet var faturalar konusunda, ama bir sonuça varmıyor. Muatap olabilceğiniz kimse yok, şikayetlere bakmadan, kendilerini bir adım ileriye taşımadan, müşteri şikayetlerini çözmeden yola devam ediyorlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için çok değerli :)